好Game重溫 ─ 1. Grim Fandango

以前我玩過不少電腦遊戲,其中不乏精彩之作。加上之前一講打機就引來不少回應(其實也只有三個咁多),所以會重溫一下以前我玩過的好遊戲。
第一隻是adventure game經典之一(很可能是最後一隻),十年前LucasArts出品的Grim Fandango。遊戲內容是建基於墨西哥人對死後世界的傳統觀念,話說人死後不會直接進入最後安息之地 "Ninth Underworld",而是在一個“過渡”世界 Land of the Dead 經歷四年時間先。故事主角 Manuel "Manny" Calavera 是 Land of the Dead 裡 Department of Death 的一位經紀,負責接待新近死去的人,並介紹適當的 "Travel Package" 到 Ninth Underworld 的入口。
當年Grim Fandango 故事特別、內容既幽默又感人、高代入感的遊戲介面、很配合氣氛的音樂、超班的畫面及過場短片,我覺得很像一套互動電影!各方評價絕大部份是正面,不過市場愈來愈傾向動作及策略遊戲,最終Grim Fandango是叫好不叫座。

開場畫面Manny接待新近死去的人,並順暢地進入遊戲:



預告片:



唯一缺點:點解成日都有人煲煙?


(2009-02-13 更新)
剛發現作者 Tim Schafer 當年撰寫的迷題設計文件!真的要 fans 才有興趣啊!
http://kotaku.com/5077780/tim-shafer-publishes-original-grim-fandango-design-doc

(2014-11-01 更新)
我身為粉絲也沒有留意,Grim Fandango 會出 remastered 版本在 PS4, PS Vita 和 PC !!!


First footage of Grim Fandango remake on PS4
http://metro.co.uk/2014/09/02/first-footage-of-grim-fandango-remake-on-ps4-4853774/


舊blog留言:
Kingmanyi - oops...可能記錯第個...

Kingmanyi - Lucas Art, 我最記得你話好鐘意Monkey Island.  Grim Fandango, 有taste!
  • River - 你記錯了,我都冇玩過Monkey Island,我係鐘意Indiana Jones 3。
Pay it Forward - 我都無理會留言多與少, 但是如果太多留言我又要每個都回d時間就越來越越少. 我於hk discuss 討論區就經常收到好多pm 及 email. 唔回又唔係幾好意思, 但是回就真係好花時間.

Pay it Forward - Lucas Arts 真是出了好多好games. 我未玩過grim fandango. 但是有好多Lucas 出的games 都玩過. 多謝到訪我blog . 我得閒都會入來您blog睇下及留言.
  • River - 見你有玩Myst,都估到你是第一個留言。我發現你個 blog每日都有幾百hit,但很少人留言,唔成比例,奇怪。

留言