大快活素食(2017更新版)

綠輕盈

昨天我去幫襯大快活吃午餐,我已好耐無幫襯,耐到忘記了有幾耐。大快活其實不是正式推素食,而以"綠輕盈"系列推出健康餐,當中不少是素食。我昨天吃的是 "雙菇扒西蘭花",材料有金菇、冬菇、西蘭花、豆腐卜、紅蘿蔔,配白飯和一杯飲品,$38。味道偏淡,我吃得清淡就無問題,分量適中,算是滿意啦。

今天我上大快活網頁,"綠輕盈"已消失,取而代之是 "美味素",打正旗號的素食餐!我原來吃了 "綠輕盈"水尾。論推廣素食,大快活雖然遲起步,但明顯比佢大佬大家樂有誠意。大快活天天午餐有素食選擇,又好像是絕大部份分店都有供應。

"美味素" 餐牌:







(2015-07-01 更新)
今天我去試了回鍋杏鮑菇,好食,仍舊 $38。

(2017-05-03 更新)
最近連晚餐也有素食(美味素Tasty & Green):http://www.fairwood.com.hk/tch/menu/fourdaysparts4.jsp
不過我食的那款,菜名就跟官網的有分別;餐廳水牌上的另一款是用豆腐,也跟官網上有蛋的玉子豆腐不同。其實普通豆腐更好,因為蛋同肉類一樣很冤業,製蛋場殺很多公雞BB、母雞地獄般的生活。味道依舊偏淡,材料有紅米、矮瓜、西蘭花、雜菇、青紅椒等,價錢都是 $38。

留言

  1. 真係背,而家至知網上有餐牌。唔知大佬有無?

    網上只搵到綠輕盈的鮑汁野菌扒豆腐,用鮑魚汁,不算素食。

    新舊餐牌的價錢應該差唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬網上都有餐牌。新餐牌都係$38。

      刪除
  2. 大快活素餐我好似舊年年中見過有. 好可惜我唔食菇所以最後要食返大家樂 lol
    我學校飯堂係美心(就執), 雖然平$10, 但個素餐幾難食, 完全無心整咁.....唉.

    回覆刪除
  3. 我有宗教所以初一十五都會食素, 其餘時候一半半咁. 不過要戒埋海鮮相信仲有一段時間 (笑淚)

    回覆刪除
    回覆
    1. X`D 我也要笑淚!網上識你咁耐,看你的網誌,我完全意識唔到你有食咁多素!

      刪除
  4. 而家大快活還有素食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 午市和晚市都有,早餐下午茶時段沒有。

      刪除

發佈留言